divendres, de gener 19

Taxin!, taxin!... El joc de l'Arare



Mireu, jovenalla, com que estic una mica nyonyo, per això del net i m’heu agafat baix de defenses, vaig a fer el joc, que no “meme”, de les endevinalles.

Apa, anem per feina:

1.- Durant el servei militar a l’”Escuela Militar de Montaña” de Jaca, vaig tenir durant tres mesos com a superior meu a Joan Manuel Serrat, que feia milícies com a sergent de complement

2.- Em van fer un consell de guerra, del que per sort, faig sortir ben parat.

3.- Una de les meves convivències en parella, que va durar un any i escaig, va ser amb una actriu del “Cor de la Ciutat”

4.- Soc ATS i, molt abans de dedicar-me al que faig ara, vaig estar treballant una temporada al laboratori de Sant Joan de Déu, fent extraccions de sang.

5.- Durant una època, vaig fer guions per l’Eugenio, “saben aquell que diu...”

6.- Des de petit que m’agrada nedar. Un cop fins i tot vaig quedar segon en la travessia del port de Barcelona

7.- Tinc una germanastra mulata, fruit d’una relació extramatrimonial del meu pare amb una cubana

8.- Sempre he portat barba (exceptuant els catorze mesos de mili, és clar)

9.- Em van batejar a la Sagrada Família de Barcelona.

10.- He fet doblatge i entre els personatges que he doblat n’hi havia un de la sèrie “Dallas”

Doncs bé, això és tot. A veure que surt de les vostres ments “calenturientes”

26 comentaris:

Anònim ha dit...

8.- Sempre he portat barba (exceptuant els catorze mesos de mili, és clar)

Això no m´ho crec avi :P I quan era petit què? Va nèixer ja amb barba vosté? ;D

Petons!

Alepsi ha dit...

Caram, quant de suc, papa! xDDDD
a veure...

1- Cert... mira què et dic
2- Que chungo, no??? Fals
3- També m'ho crec.. amb quina??? Cert
4- Uhm... no, no? Fals
5- Uala! Uhm.. no! O sí, joer que chungo... Fals, va
6- Fals també.... jajaajjaja!
7- Cert! No sé perquè, però m'ho crec...
8- Nah! Per les raons de la gemmi... xDDDD Fals
9- Cert (perquè no me'n queda una altra)
10- Cert (el mateix que l'anterior... )

No riguis gaire! xDDDD

ònixeta ha dit...

mentida
veritat
veritat
mentida
veritat
mentida
mentida
veritat
veritat
mentida

res què m'he aixecat del llit i el vici de mirar ha pogut mes ,si no n'encerto cap tinc l'atenuant de la febre ehh ;)ª

Anònim ha dit...

Ostres, vostè és un home MOLT IMPORTAMT!!!

vejam, m'arrisco, per allò que qui no s'arrisca, no pisca, però no en tinc ni idea. Em sento tan honrada que hagi fet el "meu joc" que... bé, aquí va la meva travessa:

1)Podria ser (de fet, no m'estranyaria gens)
2)ÔÔ
3)No m'ho crec
4)No, no m'ho crec
5)Cert
6)Cert (a mi ningú no em va creure que hagués fet la travessia del Port i tanmateix... no vaig agafar una pneumonia, però la travessia la vaig fer)
7)si, i jo sóc vedette del Molino (ara que diu que el tornaran a obrir)No,nonono, no m'ho crec
8)Jo dic que és cert
9)Fals
10)Podria ser, però... hmmm, no he comptat si n'hi ha cinc i cinc... però dic que no.

Espero les solucions...

Gràcies, avi, per participar!

gatot ha dit...

Avi.... un dels joganers d'aquest joc més complicats per a mi...

però deixaré fer a la intuició:

1.- Mentida. A Jaca potser... però amb en Serrat de jefe?

2.- Veritat. No m'extranyaria gens

3.- Mentida. massa pel·liculero?

4.- Veritat. després de tant punxar amb l'agulla, a punjar amb el llapis?

5.-Mentida. L'Eugenio... no anava amb aquella llibreta d'espiral?

6.-Mentida. Mai vaig veure cap nedador amb el llapis sobre la orella.

7.-Mentida. bona fantasia eròtica!

8.-Veritat. Només algú que l'ha portat sempre... li donaria rellevància (jo la vaig portar moooooooooooolts anys)

9.-Mentida. No sé perquè... però familia republicana?

10.-Veritat. Dallas segur que van fer un càsting de qualitat pel doblatge.

a veure com n'he sortit....

Unknown ha dit...

Jo m'ho crec tot de vostè. Però dic que les certes són: 1, 3, 4, 8 i 10

Candela ha dit...

LES VERITATS SÓN:

2, 3, 5, 8 I 9

Cristina ha dit...

No sé si encertaré cap però jo ho intento.
1 Veritat
2 Mentida
3 Veritat
4 Mentida
5 Mentida
6 Veritat
7 Mentida
8 Veritat
9 Mentida
10 Veritat

mima ha dit...

1.- Veritat
2.- Mentida
3.- Veritat
4.- Veritat
5.- Mentida
6.- Veritat
7.- Mentida
8.- Mentida
9.- Mentida
10.- Veritat

Abogadaenbcn ha dit...

Bona tarda, faré la meva juguesca dient que són falses la 1 (Serrat ¿?), 2, 4, 5, 8

No crec que ho faci gaire bé.

El veí de dalt ha dit...

Avi, t'han enganxat també, eh?

1) Sí. Podria ser. Em sona que el del Poble Sec va fer milícies.
2) No. Massa heroicitat.
3) Sí. M'agradaria saber quina.
4) Sí. Però no era a vostè que li xuclaven la sang?
5) No. Podria fer-los perfectament, però...
6) No. Era amb patito o sense?
7) No. Em sembla que la mulata li agradaria agenciar-se-la a vós.
8) No. Pelut ho sou; però barbut?
9) Sí. em sembla qeu sou de casa bona.
10) Sí. I deuria ser algun pendó.

onix ha dit...

suposem que lo de l'actriu fos veritat jo ja he dit que no , amb quina veieu a l'avi? jo hi porto tot el dia imaginant ,i sols el puc veure amb una , i dubto que sigui el seu tipus de dona ... amb quina el veieu?
;)(si mes no riurem )

Anònim ha dit...

Benvolguda Musa virtual, la febre et fa ser maliciosa, eh?...

La reusenca ha dit...

això de la germanastra mulata no m'ho empasso!!! mentida!!!!

Anònim ha dit...

=:)

Alepsi ha dit...

Uhm.... però parlem de l'actual cor de la ciutat? No oi?
De l'antic... amb la Margarida Minguillón? xDDDDD
[Papa, és que l'ònix és una mala influència per mi... no sé com em deixes jugar amb ella... xDDDDD]

onix ha dit...

Alepsi : si si jo volia dir de l'antic Merce Aranega i tals =:)
i ara no t'ajunto apa nyenye XDDDDD

Montse ha dit...

Jo el veig ambbbbb... La Remei? (ondia, no em sé el nom de l'atriu, que fort!)

Anònim ha dit...

Tota la colla d'escarabats del barri ens hem reunit i hem decidit que tot és cert.

Encara que un deia que el tems d'en Serrat... Bueno, i un altre no es creia el tema barba, i de la germana Mulata i lo de la parella del cor de la ciutat.

I jo no el veig nedant pel Port... la veritat.

apa, no ens faci desesperar gaire, i sigui ràpid penjant les respostes, que estem tots molt nerviosos.

Anònim ha dit...

Jo diria que 1, 4, 6, 8, 9 son mentides. La resta... no se si creure'm tot tampoc! :-D

Anònim ha dit...

A mi amb aixo de la germanastra mulata va vingut un calenton.

Anònim ha dit...

Òndia, què difícil! A veure com em va... Crec que són certes:

1 - 3 - 4 - 7 - 9

Alepsi ha dit...

Onix.... :( Em perdones??? xDDDDDD
Amb la Mercè Arànega??? Doncs mira, sí casi m'agrada més que amb la Margarida Minguillón, vés què et dic!

Anònim ha dit...

Aix, a veure... Que jo sóc molt ingènua i em colarà cada gol que tela...

Jo crec que són certes la 2, la 3, la 8, la 9 i la 10...

A veure quantes n'he encertat...


Salut!

Puji ha dit...

Les certes són: 1, 4, 6, 8 i 9

a veure si tinc sort...

Anònim ha dit...

Ei que encara hi he arribat ... a veure jo em decanto per.

1- Mentida
2- Veritat
3- Veritat
4- Mentida
5- Veritat
6- Mentida
7- Mentida
8- Veritat
9- Veritat
10- Mentida

Ostia totes podrien ser veritat i totes podrien ser mentida... que chungo !!!!!!