dimarts, de gener 9

Bocabadat!



Diuen que l’ésser humà, té una capacitat infinita per assimilar les coses. Jo creia que, que a la meva edat, gairebé res em podia sorprendre i, ai, las! Ahir em vaig quedar bocabadat.

Dilluns, després de tornar de l’escapada de les festes nadalenques, em vaig dedicar una estona a llegir la correspondència que m’havia arribat aquests dies i, oh, sorpresa!. En mig del feix de cartes del banc i la publicitat hi havia una felicitació nadalenca. Un “christma”.

La sorpresa no va ser per rebre una postal de Nadal. Si no, per la persona que me l’enviava. El meu ex-cunyat.

Durant una estona em vaig quedar amb els ulls oberts com a plats, bàsicament per dues raons:
Una, la postal. Era una postal que davant tenia un dibuix d’en Ferrándiz, cursi a matar.
Dues, que el meu ex-cunyat m’escrivís per desitjar-me tot tipus de bons auguris.

Jo a l’ex-cunyat ni l’he vist ni he parlat amb ell des de el casori de la nena i precisament no vaig estar gaire amable. Hores d’ara encara tinc present el pollastre que em va muntar amb els collons del tratjo i totes les maniobres que va fer per relegar a la Maria a un segon terme.

Així que si ara em permeteu, aprofitaré el bloc per dir-li quatre cosetes, malgrat que sé que no em llegeix, però així em quedo descansat.

A veure, E. D’on collons has tret aquesta postal?. Te la van vendre d’oferta a un “Todo a 100”?. La tenies guardada des de que eres jove i quan la vas trobar, fent neteja, no se’t va acudir res millor que enviar-me-la?. Redeu, però si fins i tot el paper és groguenc. A més, tu a la teva edat, encara creus en l’esperit nadalenc?... Ostia!, que ja fa temps que t’afaites.

I per últim, E. Em tens desorientat. Encara no sé a que ve això d’enviar-me una postal. T’has gastat els quartos amb el sobre i el segell, per res, ja que per molts “christmes” que m’enviïs, no canviaràs l’opinió que tinc de tu.

Sé que això ha estat una rabieta i que no serveix de res, però mira m’he quedat descansat!

57 comentaris:

El veí de dalt ha dit...

Curiosa, la (ex)família, a voltes... Entenc, veient-li el gust en escollir postals, perquè és un "ex-"...Per cert, no tindràs molts quartos tu i estarà pensant que el col.loquis en la llista...? Salut i desbarra, que és gratis!

La reusenca ha dit...

I si de cop i volta a l'ex cunyat li ha agafat una coseta d'aquelles que només ens passen per Nadal? Es vol fer perdonar... però amb aquesta postal no ho aconseguirà, em penso!!!!!!!! (em recorda a una targeteta d'aquelles que es donaven a les comunions, quan la gent feia la comunió, no?)

Anònim ha dit...

Jo pensava el mateix que el Veí, no serà que esteu forrat i s'està preparant el terreny??, aneu amb compte, no passeu per llocs foscos....ull, l'ex-cunyat està "al acecho" (s'escriu amb H o sense????).

El que compte es que us heu desfogat i això està bé :-)

Anònim ha dit...

Hola avi,
A mi no em sembla pas cursi la felicitació de Ferrándiz. Si és molt bo el Ferrándiz. A tu que no t'agrada el Nadal per tot allò que vas explicar l'altre dia, no m'estranya que no t'agradi i menys si te l'envia ton cunyat que ja ens has dit com és. Però la felicitació, el que és la felicitació, no la castiguis, home! Ara que en això de dibuixos, el que en saps ets tu.

Brioxet ha dit...

Res!! Que la postal és molt nyonya i qui l'escriu un caragirada, així que a desfogar-se toquen i bon vent per al ex-cunyat!!

Anònim ha dit...

De vegades al nadal passen aquestes coses i de cop apareix algú que no esperem. Jo he tingut alguna decepció i ara penso: que els bombin! Així que el millor que ha pogut fer és desfogar-se. Amb una postaleta nyonya no s´arregla res.

Puji ha dit...

Quan he vist la postal he evocat quan als maristes cantavem senyoooooooooor has vingut a buscar-meeeeeeeeeeee, somrieeeeeeeeeent la la la la la laaaaaaaaaaaaa.

Al ex-cunyaaaaaaaaao que el bombin.

Collons quantes vocals llaaaaaaaaargues.

Anònim ha dit...

Senyor esser humà Avi,

Primer haig de dir que estic en contra de les postals de Nadal. Recordo la mare obligant-me a escriure coses que no creia, i a fer les postals!!! en una tarda de manualitats..

Així que (jo penso) si algú li envia aquestes postals ho fa amb molta mala folla (i perdó pel vocabulari).

Primer per la postal en si (el dibuix és per possar-se a plorar.De fet, dubto que cap mena d'inecte menja papers s'hi acosti)

I Segon pel que li diuen; lògicament tot el que diu aquest excunyat no s'ho creu ni torrat.
Ho fa per netejar la consciència.

així que ànims, i recordi el que li diu un escarabat que té molts enemics (que s'el volen menjar).

No es fii mai d'una postal de Nadal.

MAI!!

Anònim ha dit...

Avi: voleu dir que no feis cadúfols??? Aquesta postaleta del Ferrandis és, sense cap mena de dubte, una venjança en tota regla. I de les bones. Vaja, una vendetta, diria jo. Potser el seu cunyat no és gili del tot!

Anònim ha dit...

vaia güebos (amb g) l'excunyat...és com llençar-li una granada (perdó, una bomba de mà) a veure si hi ha "pique", jo li tornaria amb un torero per posar damunt la tele!

l'home de la musica ha dit...

Jo recordo a l'excunyat!!!! del casori i tot el que va pasar!!! va ser un borde el paio aquest. Reenviali la postal!!!!

Alepsi ha dit...

Mira, estic d'acord amb el músic... agafes, li reenvies dient "el paio aquest ja no viu aquí". I santes pasqües. Que després se't presenta a casa a comprovar-ho? Cap problema, li dius que tu no has rebut cap postal, i el deixes en ridícul, en directe, amb alguna de les teves frases màgiques.

Bé, és una chorrada, però més chorra és la postaleta en qüestió... xDDD [en fi, me'n tornaré a la feina, que estic desvariejant, per variar]

Candela ha dit...

JO confirmo que això no és una postal. És d'allò que es dona com a record de la comunió, com bé diu "la reusenca". Que jo també tinc un passat i he treballat a les arts gràfiques (com el puji).

Així que lleig, lleig això que ha fet el cunyat.

Jo no sé exactament què ha passat amb el cunyat, però jo crec que el millor és que agafis la meva última foto i se la reenviis.

Anònim ha dit...

Potser volia fer una broma? :-D

Anònim ha dit...

Benvolgut Veí ja li puc asseugurar que el meu ex-cunyat té el ronyó més ben cobert que un servidor. Jo crec que té ganes de tocar el voraviu.

Anònim ha dit...

Benvolguda Reusenca, si el que el meu cunyat vol, és que apropar posicions, va per mal camí. A més jo no crec en l'esprit nadalenc. I per cert, la postal quan més me la miro, més veig que és un collons de recordatori de comunió aprofitat.

Anònim ha dit...

Benvolguda Jo mateixa, en primer lloc gràcies per la visita, espero que no sigui l'última vegada. En segon lloc, com ja l'he dit al Veí, el meu cunyat té més quartos que jo. I en tercer lloc, si em passés alguna cosa, suposo que la venjança dels blocaires seria implacable.

Anònim ha dit...

Benvolgut Pepet, a mi en Ferrandiz, no em desagrada, però penso que ja està una mica antiqüat.
Ah, gràcies per la floreta, em farà posar vermell i tot.

Anònim ha dit...

Benvolgut Brioxet, ja m'he desfogat, però quan més va, més em surt una veu de dins que em diu:
"veeeenjaaaaançaaaaa"!

Anònim ha dit...

Benvolguda Cristina, com li he dit al Brioxet, de moment m'he desfogat, però això clama venjança...

Anònim ha dit...

Benvolgut Puji, per sort jo no vaig anar als maristes. I a l'ex-cunyat no tan sols el booooombaaaaraaan, si no que hi hauuuraaaa venjança!

Anònim ha dit...

Benvolgut Escarabat, si moltes vegades no me'n refio de certes persones, menys ho faré d'una postal.
Per cert, deuria estar vosté per fer-li una foto, fent manualitats, amb tantes potes amunt i avall.

Anònim ha dit...

Benvolguda Cruella, fa estona que em volta pel cap que l'ex dels collons, se m'ha volgut rifar. I ara, les seves sospites m'ho estan acabant de confirmar. Mecagonlolla!, tindreu raó que començo a fer catufos!...

Anònim ha dit...

Benvolguda Bluf, ja si pot posar de peus, que si el que volia l'excunyat, era guerra, tindrà guerra. Mira, m'ha buscat i ja m'ha trobat

Anònim ha dit...

Benvolgut Homemusic, a l'ex li enviaré una altra cosa. La Candela m'ha donat una idea...

Anònim ha dit...

Nena, nena, nena, faré una cosa més sofisticada i més propia del meu tarannà. Redeu, redeu, redeu, quan neixi el meu net i me'l trobi a l'hospital, ja anirà ben servit.

Anònim ha dit...

Benvolguda Candela, heu estat com una llum per a mi. M'heu il·luminat amb la seva foto. Gràcies a vosté faré una venjança com cal.

Anònim ha dit...

Benvolguda AhSe, si el que volia l'ex-cunyat és fer-me una broma, ha demostrat que té un sentit de l'humor pèssim. Com es nota que és vostè massa bona persona, que li passaria per alt una cosa com aquesta.

Anònim ha dit...

Si vol quedar bé que li faci arribar una ampolla de bon whisky, que se'ls gasti de debò. Res, avi, sense compassió.

Anònim ha dit...

Vostè ho ha dit, benvolgut Propde40, sense compasió!!

Alepsi ha dit...

Estic desitjant saber més detalls de "la venjança".... però seré pacient i esperaré al naixement... xDDDDD

Anònim ha dit...

Senyor avi,

si m'haguessiu vist amb la cartolina vermella a una pota, les tisores a l'altra, el pot de cola a l'altra, els lapecitos a l'altra, el pinzell a l'antena...i la mare fent-me la llista; els insectes de l'escola, els del futbol(que per sort n'hi havia que coincidien), als avis, a la família de lluny, als amics de les colònies, als del dia que vaig fer la comunió...

AAAAAAARghhh!!!!!!!!

(de foto)

Abogadaenbcn ha dit...

Vigili amb les venjances!!! Si es fica en embolics compti amb mi.

onix ha dit...

M'he fotut un ensurt al entrar , creia què era l'estampa de la meva comunió , uixxx :(,si el segell era de la mateixa època igual te valor numismàtic vigileu
;)*

Anònim ha dit...

Avi, compte amb l'ex-cunyat que aquets bandarra busca alguna cosa! Ja cal que faci atencio! Huahuahuahua!! Que buscara?!

Anònim ha dit...

Benvolgut Avi, la venjança ja he vist que està assegurada però vist el gest perquè no oblida tot ara que encara no ha començat la guerra i li reenvia amb tots els seus millors desitjos una botella d'aquell whisky que volia que es begues aquella vegada al dinar amb el sogre? sap de quin dinar li parlo ???

neus ha dit...

ai Avi les postals nadalenques... a mi em fan mig pànic, tot i saber que odio el pare noel les que es fan dir amigues cada any me n'envien un... i aquest any, ja cutreria s'ha vist reflectida en una postal d'un arbre de nadal on les boles... eren personatges de la warner!!!!! cullons, que haver sigut mare no vol dir que et puguis permetre ser criatura!
Enlloc de dir-ne esperit nadalenc n'haurien de dir hipocresia nadalenca.

Salut Avi!
M'agrada la seva nova casa, benvingut al veïnat :*)

Joana ha dit...

Benvolgut avi,
Tot i que el vaig llegint no us he comentat, però ara ja no m'ho perdono. Amb aquesta postal tipus " recordatori" de comunió ( els meus eren més macos), no he pogut deixar de dir-vos que teniu una casa molt mona.
felicitats!

Anònim ha dit...

Em sembla haver vist avui un fons de bloc molt fosc per aqui i varies altres irregularitats...

Anònim ha dit...

Nena, nena, nena... Una mica morbosa, no?... Tot al seu degut temps...

Anònim ha dit...

Benvolgut Escarabat, una foto, això seu s'ha d'il·lustrar amb una foto

Anònim ha dit...

No s'amoïni, benvolguda Abogada en BCN, que les meves venjançes no contituexen cap delicte. De totes maneres, no dubti que si algun dia necessito els serveis d'un advocat, em posaré amb contacte amb vostè... Gràcies per l'oferiment.

Anònim ha dit...

Benvolguda Musa Virtual, ja veus quina merda,... Ai!, volia dir quin detallet m'ha enviat el meu ex-cunyat...

Anònim ha dit...

Benvolgut Sir, que busca alguna cosa, n'estic segur i no és "tomeito". Ara si em busca, em trobarà... Collons si em trobarà...

Anònim ha dit...

Benvolgut Farlopa, no puc olvidar-ho. A més no voldrà que em gasti els quartos amb una ampolla de whisqui per aquest capsigrany... Quina manera de llençar els diners, que la mel no ha estat feta per la boca del porc...

Anònim ha dit...

Benvolguda Elur, no sé que és pitjor, si la postal que m'ha enviat el meu ex-cunyat o la postal amb imatges de la Warner... Redeu, redeu, redeu, quina cosa més cutre...

Anònim ha dit...

Benvolguda Joana, en primer lloc gràcies per passar per ca meva. I comenti, dona, comenti, que aquí estem en família... Espero que no sigui l'última vegada. Per cert, amb el seu permís li faré una visita...

Anònim ha dit...

Benvolguda AhSe, no ha al·lucinat, no... Té raó, durant un temps el bloc s'ha capgirat. Però no s'amoini que tot té una explicació. Quan estava a la ràdio, hem intentat, amb un col·lega blocaire, posar un comptador de visites i el video que em va fer l'Onix i remenant, remenant, la plantilla s'ha fet un garbuix... Ja està tot arraglat.

Anònim ha dit...

Avi, perdoni que l'hi digui però m'ha provocat un mareig extrany, confus i quant estava a punt d'anar al bany per pendrem la temperatura m'he n'he adonat que havia vostè canviat de nou la fasomia de la seva "caseta", el cap em dona voltes i jo sóc de les que mai pujaria al Dragon Khan, que en te per gairé a l'hora de decidir-se per el paper que hi possarà a les parets?, més que res es per si m'he de pendre una Biodramina o no .-)

Que dormi bé i cuidi's molt, un petonet dolcet, muackssssss

Anònim ha dit...

Benvolguda Jo Mateixa, no és pas per culpa meva. Jo ja estava satisfet amb com m'havia quedat la casa però per, digue'm-li ganes, de millorar, he volgut posar el video que em va regalar l'Onix i com que sóc maldestre, m'he posat en mans d'un col·lega de la ràdio i potinejant, potinejant, la plantilla a començat a fer coses extranyes i vet aquí el que ha passat. Espero haver-ho solucionat.
Ah, en comptes d'una biodramina, prenguis un whisquise, que alegra més el cos.

Anònim ha dit...

Valeeee, em pendres un whiskise, però ara no eh que si no no veure el teclar i momentare a podar donderies i laliarem mod....ui perdó, es que a mi el wiskise em puja de seguida :-)

Petonets avi, per cert, m'encanten els seus dibuixos, que lo sepa :-)

mima ha dit...

avi...ara arriba la Setmana Santa... segur que alguna cosa se t'acudeix...eh? pensem-hi,pensem-hi...

Anònim ha dit...

jo diria que aviat algú li demanarà un favor... miri que no sigui el seu ex cunyat


un petó

Anònim ha dit...

Home Avi, una mica desagraït vostè! Sí que és cursi de collons la postal, però ha de valorar les bones intencions del noi, que es veu que s'ha adonat que vostè no el té en bon concepte i sembla que se'n sent culpable! imagini's que no se n'adonés, imagini's que es revolqués alegrement en la seva figura odiosa de notes capullo! Llavors seria molt pitjor tot plegat, es pujari per les parets, Avi!. Li hauria de donar les gràcies: "gràcies per adonar-te una miqueta de lo inútil que ets E."

Anònim ha dit...

Que Avi, ja li han fotut la cartera?

Dessmond ha dit...

jajajaja, i si la tornes a posar dins el sobre, el tanques i el poses novament dins una bústia. Abans, però hi has d'escriure en boli canton: "devolver al remitente. Destinatario desconocido, com su ex cunyado".
Només és un suggeriment per començar bé l'any.

l'home de la musica ha dit...

Hola!!! passa per el meu blog quan puguis, please.
A veure si em podeu ajudar.