dijous, de desembre 18

Tu, què faries?


- Recordes la Sandra, Avi?...

- Sí

- Doncs la setmana passada me la vaig follar

- Felicitats

- Cony, que no t’ho explico perquè em felicitis, t’ho explico perquè estic acollonit

- Que no et vas posar condó?

- No és per això. Estic acollonit perquè tinc la sensació que la meva dona se’n adonarà...

- És un dels riscos que es corren quan es treu a passejar l’ocellet

- El fotut del cas, és que no és res seriós. Només va ser un clau i prou. Què faig?... Li explico?

- No sé, noi...

- Tu, que faries?

- Jo?...



(Nota: El company que em va fer la confidència, no s'assembla gens al que he dibuixat. I la Sandra, evidentment, no es diu Sandra)

25 comentaris:

Roi ha dit...

això és molt lleig. Lleig, lleig.

Pito ha dit...

Muy bueno.

Saludos

Sergi ha dit...

Caram, difícil pregunta. Però per molt que no li serveixi al company, la resposta és: Jo? No fer-ho.

Jordi Casanovas ha dit...

i mira que en som de raros...

El veí de dalt ha dit...

Ni de conya li ha de dir! Ella ja ho sabrà....

ddriver ha dit...

si si que l hi expliqui volem marro,despres explica les consecuencies,seran una bona escola

Clint ha dit...

en aquests casos no cal negar l'evidència?

Un post boníssim!

òscar ha dit...

aquest és l'únic ocellet que en casos així hauria de mantenir-se engabiat. el pisto es menja a casa

Toy folloso ha dit...

Si ho va esbombant per tot arreu, no s´en assebentarà pas..
No el fot!!.

Sergi ha dit...

I tant que li ha d'explicar...i lo bo seria que la seva dona s'hagues ventilat al marit de la Sandra...aixó si que seria marro!!!

Marta Cebrián ha dit...

Cal explicar-li una cosa que no va ser res? Si té remordiments que vagi a confessar-se davant d'un capellà, que estan per aquestes coses em sembla. És necessari fer mal algú per un "res" (suposant que la dona senti mal davant d'una infidelitat)?

Ah! I per una altra vegada, si el resultat ha de ser tenir la sensació que ha fet quelcom de lleig i passar-ho malament perquè el pillaran i tot plegat li provoca un cert desassossec doncs que practiqui l'onanisme contemplant la Sandra i es deixi d'històries.

Anònim ha dit...

Estic completament d'acord amb la Marta... El preocupant és que estigui tant angoixat... Qui més qui menys tothom ha estat a una situació semblant i el que em diu l'experiència és si ho fas, és per a passar-ho bé i no per a després tenir problemes de consciència.

O és que no és cert que només hagi sigut fotre un clau?

Lucrècia de Borja ha dit...

La teoria del egoisme diu: quell que, en un cas d'infidelitat aventurera i puntual, sentint-se culpable pel que ha fet, en un súper-atac de súper-sinceritat de súper-enamorat, va i confessa la seua falta com si en Perry Mason l'hagués interrogat, és un o una egoista. Sí: e-go-is-ta. Va de persona íntegra que reconeix un error, però en el fons és un egoista. Per què? Molt fàcil. Perquè en comptes de superar, com bonament puga, el sentiment de culpa per haver-la cagat, prefereix fer mal a la persona que estima. Egoista! Perquè tot i que l'error ha estat seu prefereix que sigui l'altre qui es veja obligat a assumir-lo, i a perdonar-lo. Egoista! Perquè per sentir-se més bé amb si mateix, tria carregar-se sense contemplacions la confiança de l'altre, qui, a partir d'aleshores, patirà per si la infidelitat es torna a repetir. I encara més: jo crec, modestament, que el que vol l'infidel egoista que parla massa és que la seua sinceritat provoque que la relació s'acabe. Encara no ho sap, però en el fons és el que vol.

ciber-besets fidels

Puji ha dit...

Gran dilema...

Candela ha dit...

QUE NO HO EXPLIQUIIIIIII


BON NADAL AVI DES DEL MÉS ENLLÀ!

Anònim ha dit...

Salutacions avi, quant temps sense comentar-nos!
Espero que la història acabi tenint un bon final, ja sigui amb confessió o amb un silenci ben puta xD

Una abraçada!

chamb ha dit...

ja posats, tornarse.la a follar¡¡

Rita ha dit...

Si realment no té cap importància, que no li digui res.

Montse ha dit...

Mai de la vida!!! Ha de callar i menjar-se els remordiments (si en té) amb patates!
I si l'enxampen, ho ha de negar tot, tot i tot!allò de "Carinyu, no és el que sembla"

Pito ha dit...

Gracias amigo por tu visita.

Disfruto de tu blog asi que me tendras seguido por aqui.

Te mando un abrazo.

Jo Mateixa ha dit...

Uiii, prefereixo no aconcellar, de fet he vingut per aqui per felicitar-vos les festes Avi!!!!!

Un petonas ben gran pet tota la familia i en especial per vostè!!!!

ddriver ha dit...

jo crec que en Chamb a trobat la millor solucio,feliç 2009

Ulisses ha dit...

pasopalabra

Anònim ha dit...

Jo em prendria te negre al mati amb joia.

Si vol tornar a follar a la Sandra, que li digui a la seva dona que vol follar a la Sandra.
Si vol tornar a follar a la seva dona, que li digui a la seva dona que vol follar a la dona del seu cor.
Si vol tornar a follar a alguna desconeguda, que li digui a la Samdra que vol follar a una altra dona. La seva dona ja s'assabentara despres.

Anònim ha dit...

P.S.

Perdoni les faltes d'ortografia!
(es que estic amb dolors varis i no puc veure be)