dimecres, de març 7

Disculpes, agraiment, explicació i flashback





DISCULPES

Primer, les disculpes. No sabeu fins quin punt em sap greu haver-vos fet patir, res més lluny de la meva intenció que fer que us angoixéssiu, encara que només fos per uns instants.

AGRAIMENT

No tinc paraules per agrair tots els comentaris que heu anat deixant durant tots aquests dies. De veritat, fa goig saber que hi ha gent que m’aprecia

EXPLICACIÓ

L’absència ha estat provocada per un cúmul de situacions, tan professionals com personals, que s’han anat encadenant les unes amb les altres. Durant uns dies m’he sentit com si estigués dins d’una rentadora, i algú hagués posat el centrifugat a 1000 revolucions i no se’n recordés de pitjar el botó de l’stop. I és que, benvolguts blocaires, la llei de Murphy existeix. Collons si existeix!

Sóc conscient que podia haver entrar un momentet i escriure alguna cosa per tranquil·litzar-vos, però les circumstàncies van ser les que van ser i he anat més de cul que el xapista de Mazinger Z... (ja sé que la sèrie és antiga però és que jo també sóc antic).

FLASHBACK

Penso que després de tants dies d’allunyament, el més correcte és que us expliqui tot el que ha passat. Per això he decidit fer com en les pel·lícules i fer un “flashback”. D’aquesta manera, cada dia aniré fent el relat de tot el que m’ha passat, fins que ens posem al dia.

Suposo que un cop conegueu tota la història, comprendreu millor el llarg silenci.
Així doncs demà el primer “flashback”.

Nota:
Alguns de vosaltres heu anat a cal Quevedo per veure si obteníeu notícies meves, malauradament el pobre Sergi, està fotut. Té otitis, així que ell tampoc pot actualitzar... Veieu com la llei de Murphy existeix?...

Ah!, encara no sóc avi... Tot arribarà!

21 comentaris:

Unknown ha dit...

Sóc la primera a comentar-lo? Bé, m'alegro de tonra-lo a veure per aquí. Ansio llegir els capítols dels esdeveniments :p

neus ha dit...

m'alegro de que torni a ser aquí Avi, ja l'enyorava i em feia patir...

Una abraçada!!

Alepsi ha dit...

Papaaaaaaaaa!!! Doncs res, ja estic desitjosa de saber què t'ha anat passant!! En tot cas, me n'alegro molt que tornis a estar per aquí, que la blogosfera sense el meu papa no és el que era!!! ;)

Anònim ha dit...

Cullons avi!
Quin goig tornar a tenir-lo per aquí! Ja pensava que li havia passat quelcom, o que s'havia cansat del món blocaire!

Tot bé? Espeo que sí. Expliqui!
Salut!

ònixeta ha dit...

aixxx estimat avi ja friso per llegir el "flashback" quasi tant com per veure al petito :)*****

Anònim ha dit...

L'altre dia ho comentava amb una blogaire... i bingo, l'avi ha tornat! I veig que amb força :)

Anònim ha dit...

El trobàvem a faltar Avi, i també ho comentàvem amb algun blocaire. "L'Avi també se n'ha cansat?" "No pot ser no pot ser..." Afortunadament no és així

Anònim ha dit...

Gràcies per tornar Avi, us he anyorat moltissim, us ho dic amb la mà al cor!!!!.

Espero que ens poseu al dia amb tot el que ha passat, quant surt de comptes la nena??? (la vostre filla dic)

Una abraçada ben gran!!!!!!

Anònim ha dit...

si hi ha motius per no patir, doncs no patirem!

Anònim ha dit...

Només sabent que està bé, ja estic tranquil·la... A vegades ens oblidem de que la vida fora del bloc ens crida i no ens permet seguir amb aquesta altra vida tan rteal que ens hem muntat!

Candela ha dit...

Perfecte. Si tot està bé doncs ja està. Quin ensurt!

Anònim ha dit...

benvingut de nou avi!
quan m'ha avisat el bloglines no m'ho podia creure! quina alegria!

Anònim ha dit...

ai senyor quines alegries el retorn!!

I moltes Felicitats per deixar enrera els estressos i els maldecaps.

apa

Anònim ha dit...

Avi, els seus lapsus fan patir molt i a molta gent, jo ho veu.

Anònim ha dit...

Benvolgut Avi m'alegro que torni a estar entre nosaltres en breu esperem nou post ;) Passi un gran cap de setmana !!!

Mikel ha dit...

Ultimament s´ens esta acostuman a desapereixer llargues temporades eh??

El veí de dalt ha dit...

Alguna cosa em deia que avait us tornariem a olorar, escoltar, sentir i llegir. El tocar, li deixo a la M. Friso pels flashbacks

Anònim ha dit...

Ben retornat, avi...
Us hem trobat a faltar..

Una forta encaixada

Anònim ha dit...

Ben tornat al bloc senyor! Ara a veure el degut Murphy-flashback! ;-)

Anònim ha dit...

Ben tornat! :)

Dessmond ha dit...

Sort que darrera d'aquesta absència hi ha una explicació.
La esperarem per capítols, doncs.
Ben retrobat, avi!