divendres, d’abril 3

Manies...

- Ui, has vist que tens un gra de pus al braç?

- Sí

- Et fa mal? – Mentre em diu això, ja me’l està burxant

- Dona, si no me’l apretes, no

- És que està a punt de rebentar. Em deixes que te’l tregui?

- Em faràs mal

- No, home, no. Si es veu tota la punta blanca. Està a punt, a punt

En aquest moment, sens com uns dits et fan pressió sobre el gra.

- M’estàs fent mal

- Aguanta, que ja gairebé està. És un momentet – Aquí, ja notes que la pressió és brutal

Xap!

- Redéuuuuu! La puta d’oros, quin mal!!

- Bah, bah, que no n’hi ha per tant

- Què no n’hi ha per tant?... Una mica més i em surten els ulls de les òrbites...

- Aixeca’t un moment la samarreta, a veure si en tens algun altre a l’esquena...

I, m'aixeca la samarreta, i sé que durant una estona em burxarà, i em tornarà a burxar... però, redéu, com m’estimo a aquesta dona...

14 comentaris:

XeXu ha dit...

Us comento, així entre vós i jo, que aquesta pràctica, que pot semblar molesta, a mi m'encanta que em sigui practicada per la persona que estimo, i és més, us reconeixeré que ara ho trobo a faltar.

Cristina ha dit...

I no és maco l´amor. I per amor hom es deixa fer això i altres coses.
Bon cap de setmana!

Rita ha dit...

Avi, m'heu emocionat! :-)

El veí de dalt ha dit...

I és que els paios tenim un punt de masoca, oi? ;-)

Toy folloso ha dit...

Aquests grans l´endemà s´han assecat i un dia després no n´hi ha ni rastre.
Però, si tel´s burjen, es poden infectar, trigar molt a guarir i fins i tot, deixar una marca a la pell.
A mi quan em volen punxarme´n un, em trec la meva punxa i li dic que jo també vull punxar.
Així com amenaçant....

Puji ha dit...

Què els passa a les dones amb els grans de pus? Els recorda alguna altra cosa? O simplement els agrada fer-nos patir?

sargantana ha dit...

mira que sous rondinetes caramb!!!

Marta Cebrián ha dit...

Ostres, doncs jo aquest vici de petar grans no l'he entès mai. Perquè és una mica fastigoset, no? Amb tot el pus que se't deu quedar allà posat entre les ungles... uix! Però clar les coses amb amor es fan perquè sí, sense cap solta. Apa que ho disfruti.

picapoll ha dit...

Moltes gràcies per passar-te pel meu blog i pel teu comentari!

Abogada en Bcn ha dit...

És que mola molt!

Alepsi ha dit...

Ai, veus... jo això dels granets.... en carn pròpia sí... però a l'altre... aix... em fa com manieta....

De tota manera... aaaaaaaai, és tan tendre el post... :D

AhSe ha dit...

Pero si tampoc no fa tant mal, eh!

La RaTeta Miquey ha dit...

Jo sols practico aquest esport amb un xaiet que m'estimo. No es deixa gaire però m'hi poso sobre quan no s'ho espera i ataco. Això si, amb kleenex, per no infectar-lo i que no em faci angunieta... Ara, que tendret, si...

日月神教-任我行 ha dit...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛