dimecres, de gener 30

Qüestió de nom


Porto una temporada que no tinc esma de res.

Em dedico exclusivament a enllestir els compromisos adquirits.
Tinc mandra escriure i visitar blocs.

Després de complir amb els deures laborals omplo el temps sobrer, llegint llibres i còmics endarrerits, gaudint de la Maria, el net, la nena, els amics i passejant...

Avui, tot dinant amb una amiga psicòloga l’he comentat el que em passava i m’ha dit:

- No et preocupis, és que estàs passant un període de baixa activitat productiva...

M’agrada’t la manera tan elegant de definir la ganduleria. I és que tot és qüestió de noms...

35 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

i aquesta malatia pot ser crònica?

Anònim ha dit...

visca la vaganciaa!!

Jo Mateixa ha dit...

Buenuuuuuu, no pasa res home, tots tenim una temporada aixi, vostè vagi amb calma i gaudeixi de la familia, que s'ho mereixen!!!!!

Anònim ha dit...

...que no és el mateix que:
ALTA activitat improductiva! no?

Sergi ha dit...

És el que jo solc dir 'qüestió de lèxic'. Vaja, que li fa mandra, oi? Si ja s'entén. Esperem que aviat recuperi les ganes de passar-se més sovint per aquí, això si, sense descuidar els seus, que bé que en deu gaudir, i ells de vostè.

Sergi ha dit...

Anims Sr.Avi,de moment disfruta dels petits plaers que et dona la vida i amb el temps ja aniras recuperant las ganas de fer cosas.

Boira ha dit...

Jeje, ben cert, diga-li com vulguis per parlar del mateix.

Jesús M. Tibau ha dit...

Hi ha una altra paraula que m'agrada molt: la galvana

Otger Cataló ha dit...

home, ja moments que es disfruta més amb la interactivitat, en tocar, mirar ulls, passejar .. vaja disfrutar del món real més que del món virtual ...

Anònim ha dit...

jo també tinc temporades d'aquestes, fins que m'obligo a posar-me les piles, però que be s'està al sofà o al llit o al sofà i al llit!

Anònim ha dit...

Si, jo també en tinc de temporades d'aquestes, però com bé diu, questió de lexic... ;-))

El veí de dalt ha dit...

L'haurem de treure a pendre la fresca... de la nit?

Somiatrufes ha dit...

Ah, a vostè també? A mi em passa exactament igual, i mira que tinc feina, cony... Una altra possible expressió per definir la baixa activitat productiva seria: "fer el gos".

efe ha dit...

Jo aquest post el trobe una mica epicuri. Li agrada la paraula, senyor Avi?

O si no, fem servir allò de le droit à la paresse, que en francés vesteix més i sembla important i tot.

Au, a disfrutar.

Alepsi ha dit...

Ui, és que els psicòlegs som la canya.... xDDDDD

Abi ha dit...

jo també estic en un moment de baixa activitat productiva! me l'apunto per quan el jefe em digui que on estan els informes pendents!

Anònim ha dit...

Per alguna gent sí, benvolgut Jordi, faci un cop d'ull a estaments oficials i veurà quans malalts hi ha

Anònim ha dit...

Viiiiiiiscaaaaaa, benvolguda Olga!

Anònim ha dit...

Que comprensiva és vostè, benvolguda Jo Mateixa...

Anònim ha dit...

Bon joc de paraules, benvolgut Roi...Me'l apunto

Anònim ha dit...

Poc a poc, benvolgut Xexu, vaig recuperant l'esma... Poc a poc, que tampoc cal precipitar-se

Anònim ha dit...

És el que faig, benvolgut Sergi, és el que faig. I gràcies per els ànims

Anònim ha dit...

Benvolguda Boira, tots els sinónims ens porten allà mateix.

Anònim ha dit...

Exacte, benvolgut Jesús. El que passa és que el meu avi la feia servir en pla despectiu per qualificar als ganduls. Deia: "Mira aquest galvana, sembla que tingui un os a l'esquena"

Anònim ha dit...

Sobretot el tocar, benvolgut Edu, no sap com gaudeixo jo tocant...

Anònim ha dit...

Sobretot el tocar, benvolgut Edu, no sap com gaudeixo jo tocant...

Anònim ha dit...

És que no fotre brot, benvolguda Bluf, és un gran plaer

Anònim ha dit...

Benvolguda Vicky, em sembla que tothom té temporades d'aquestes. I, malauradament, no tothom es pot permetre el luxe de no fer un horari i no li queda més remei que treure's la son de les orelles i anar a la feina a fitxar.

Anònim ha dit...

I si em constipo, benvolgut Veí, pensi que servidor ja té una edat

Anònim ha dit...

Doncs fem el gos, benvolgut somiatrufes, que és molt sa

Anònim ha dit...

M'agrada la paraula, benvolgut Efe i m'agrada més p`racticar l'epicuria

Anònim ha dit...

Ja ho pots ben dir,nena...

Anònim ha dit...

Benvolguda, Abi, ja farà bé de dir al seu jefe que es està en baixa activitat productiva quan no estiguin els informes pendents. Ara hi ha de fer sense que se li escapi el riure ni badallar.

Montse ha dit...

jo no m'ho crec, això de la ganduleria...

vaig a veure el meu nét...

Carme Fortià ha dit...

Doncs res, a tenir material nou i recent per anar explicant!

Espero que no et passi el mateix als aeroports i que no hagis de viatjar gaire, que si no!