dimecres, de febrer 20

Relats Conjunts: Tatuatge



- Què tal?... Com ha quedat el tatuatge?

- Collonut!. M’està malament dir-ho, perquè en sóc l’autor, però és una obra d’art... El disseny, els colors, la distribució del dibuix... Se’ns dubte, quan et passegis sense samarreta causarà sensació...

- Home, per això vaig venir a fer-me’l aquí, perquè segons em van dir, tu ets un dels millors tatuadors d’aquest país

- Bé, és qüestió d’estar a l’aguait i fer la feina amb absoluta professionalitat... Pensa que un altre no s’hagués entretingut tant en les branques i les fulles...

- Quines branques?

- Coi, les de l’arbre

- Quin arbre?

- L’arbre que t’he tatuat a l’esquena

- Un ar... un ar... un ar...bre? M’has tatuat un arbre a l’esquena?

- Sí, un arbre

- Cagontot!... M’havies de tatuar una Harley – Davidson

- No, no, em vas demanar un arbre

- I una merda! Et vaig dir una Harley – Davidson

- No et posis nerviós. Ho tinc aquí apuntant... A veure... Manel, un arbre a l’esquena

- Manel?... Jo sóc en Joan!

- Joan?... Óstia!... És veritat, en Manel era el client d’abans...

13 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

i si no en queda satisfet li retornem els diners.

Anònim ha dit...

Com en el Corte Inglés...

Laia ha dit...

que bo! ostres, però quina putada a la vegada! un tatuatge deixa marca per tota la vida!
I mira que voler una harley l'altre també... hahaha!!

Sergi ha dit...

No se quin dels dos clients está mes sonat,si el que vol la Harley o el que volia un arbre.Mare de deu senyor,com ho borrem aixó?

Sergi ha dit...

Boníssim, quin riure! Una proposta magnífica Avi, es supera dia a dia. Ara que, quina putada, ben mirat. Només de pensar que això em passés, ja se'm posen els pèls de punta...

Anònim ha dit...

jajaja, bon relat avi!
Suposo que dir-li que la Harley la té tatuada darrera l'arbre no colarà, oi?

Alepsi ha dit...

Mira, el tatuador aquest és un home que fa el bé social..... xDDDD

Barbollaire ha dit...

Avi... genial!
Un fart de riure!
Sou bó!. Un crack!

Una abraçada

Tocat del cargol ha dit...

Molt bó! Millor un tatuatge ecològic, no?

adrià ha dit...

Doncs encara ha estat de sort, en Manel podria haver demanat... no sé... si ho dic jo seria una marranada, segur!!!

Anna ha dit...

Molt bó, quin fart de riure, pobre noi. Podría tatuarli una Harley aparcada alcostat de l'arbre... ¡Quina animalada! ja,ja,ja... Bé et felicito m'ha semblat magnific.

Anònim ha dit...

Gràcies... Entre tots m'afalagueu...Ves que no em surtin els colors...

Cristina ha dit...

No es pot queixar en Joan perquè l´arbre és molt maco,jejeje. Un treball fet a conciència. Quin riure!!!