dijous, de setembre 30

Puta vaga!

Escoltat avui al metro:

- Cent euros?... Ens descomptaran cent euros?

- Sí...

- Puta vaga!... Mecagüen el govern, els sindicats i els piquets... Estic jo com perquè el burgés (gran paraula aquesta, que feia anys que no escoltava) es vagi quedant amb els meus quartos

- És que ens descomptaran el dia, més la part proporcional de la paga de Nadal i vacances...

- Sí, i després el malparit ens farà recuperar la feina del dia que em perdut, fent hores extres, que ens pagarà a preu de misèria... Mecagüen el putu govern, els putus sindicats i els putus piquets...



5 comentaris:

Sergi ha dit...

Ara ningú vol que li descomptin aquests diners ni res, tot i que trobo que és una exageració el que descompten. No sé si és que ja no hi ha ideals o que realment sabem que el missatge és inútil, perquè serà inútil. Hem de trobar una altra manera de protestar, aquesta està passada de moda.

L'Avi.- ha dit...

Benvolgut Xexu, crec que no es pot utilitzar mètodes del segle XIX i principi del XX, per protestar. Estem en el segle XXI. Els sindicat s'ho haurien de fer mirar

Candela ha dit...

caguntothomejaaaaaaa!!!!

Candela ha dit...

Ai, ja m'he quedat descansada és que avui vaig estressada. No anem bé, no si una vaga suposa el que va passar ahir. Amb la manifestació no hagués estat suficient per demostrar el descontent general? en fi...da

L'Avi.- ha dit...

Calmis, benvolguda Candela, que l'estrés no va gens bé, produeix crispació i la crispació ens impedeix gaudir del sexe, una de les poques coses que encara podem gaudir sense haver de pagar impostos.